woensdag 5 juni 2013

DutchDares....

Zo blog ik een maand lang niet en zo blog ik voor de tweede keer in één week :)

De nieuwe dare van DutchDares is vandaag online gegaan...en de dare is 'op de fiets'.....nou ben ik niet gek van autotorijden, dus doe ik bijna alles op de fiets en natuurlijk ook met Sil voor op de fiets. Prachtig vindt hij het op de fiets....we (nou ja ik) zingen liedjes, Sil wijst alles aan wat hij onderweg ziet en dan vooral als het treinen en vrachtauto's zijn (die hij ook trein noemt)
Voor deze dare heb ik een miniboekje gemaakt, met  natuurlijk foto's van Sil voor op de fiets....een tochtje naar Beekhuizerzand hier in Harderwijk (zomer 2012)....

The new DutchDare dare is online now...and the dare is 'bicycle'... I don't like to drive the car, so you can find me everyday on my bicycle. Also together with Sil. He love's it...then we (well I) sing songs and Sil enjoying all the things we see on our bike trip.
For this dare I have made a minibook, with ofcourse photo's from Sil during a bike trip last year summer....









Ik heb het boekje gemaakt uit één scrapvel....toen ik een tijdje geleden met Jenneke had afgesproken, heeft zij voor gedaan hoe dit boekje te maken.....en het is echt zo makkelijk en super leuk om te maken!

9 opmerkingen:

  1. Het is zo'n ontzettend leuk en vrolijk boekje geworden Mirjam, ik weet zeker dat Sil het ook graag bekijkt. Nog van harte gefeliciteerd met zijn 2e verjaardag. Ik kan mij de gemengde gevoelens goed indenken maar ben blij dat je er ook van hebt genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge wat een super leuk boekje! Ik ben stiekem wel benieuwd hoe je zoiets moois maakt uit 1 vel:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a stunning Mini... I love it... Look at SIL...how much he has grown!!! WOW... hugs...x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LEUK deze ini-mini :)
    Vrolijk, speels en grappige details!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattig boekje, en wat is je kleine man alweer groot !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd val ik weer voor je kleurrijke en speelse manier van scrappen!

    Fijn weekend Mirjam!

    PS. Wij gaan fietsen. Onze eerste tocht met Fenne onze kleindochter. En foto's maken en dan hoop ik eindelijk weer eens mee te kunnen doen met DD ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je er een fan-tas-ti-sche mini van gemaakt, Mirjam!! Heerlijk vrolijke kleurtjes en zo leuk met die lintjes aan de foto's!!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk boekje is dit geworden Mirjam!! Windmolentjespapier binnenin en dan ook een grote windmolen op de voorkant... ja ja, let op de details... PRACHTIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je mini album echt super, heerlijke kleurtjes en leuke foto's. Vond het ook altijd heerlijk om met mijn kinderen te fietsen en ja dat zingen herken ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...