zaterdag 16 oktober 2010

sketchy thursdays and feeling sick....

Donderdag is weer de nieuwe sketch van Sketchy Thursdays online gegaan...en ik ben een beetje laat met bloggen, maar hier is mijn uitwerking van deze sketch......

The new sketch challenge from Sketchy Thursdays are online now since Thursday....and I´m a little late with blogging, but here you can see what I did with the sketch.....


'we are sisters'....i have used some old pictures of my sister and I....
Hope you have some time to play along with us at Sketchy Thursdays!!!!


 De laatste week (weken) heb ik niet veel jullie blogs bezocht....ik heb er niet veel puf voor, voel mij niet echt goed en ben al een week thuis. Hopelijk voel ik mij snel weer wat beter en krijg ik weer zin om te gaan bloggen en scrappen!

The last week(s) I haven't visit your blogs often...I don't feel so good at the moment and I'm already a week sick at home. Hopefully I feel better soon and start with blogging and scrapping again!



Woensdag is Saartje, de kat van mijn ouders, overleden. Ze was een lief oud en verlegen dametje van 16
jaar. Ik zal haar missen als ik weer bij mijn ouders logeer, dan kwam ze altijd gezellig bij op bed slapen....

Wednesday Saartje, my parents cat, died. She was a cute, shy and old lady of 16 years old. I will miss her when I stay with at my parents home, she always slept on my bed....


Thanks for visit my blog and have a great weekend!

9 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk die "oude" foto´s. Mooi verwerkt op de layout Mirjam!
    Hoop dat je snel weer opgeknapt bent. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am sooooooooo sorry to hear about your parents cat and you not feeling well :( I hope you get better soon! I loveeeeeeeeeeee the lo!!! Loveeeeee the photos and those little frames!!!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat vervelend zeg, dat je je niet goed voelt.. Hoop dat het iets tijdelijks is en dat je snel weer opknapt!!!
    Je layout voor ST is geweldig, Mirjam! Sassafras is altijd goed en die frames zijn echt heel leuk! Ik ga weer meedoen hoor!

    Wens je heel veel sterkte en beterschap! En een fijn weekend|

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè bah... wat vervelend dat je niet lekker bent. Ik hoop idd dat het tijdelijk is en dat je snel weer opknapt!!! Leuk, je layout. Mooie uitwerking van de schets!! Geniet van het weekend Mirjam!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sorry that you're sick...boo hoo...Hope you feel better soon!

    Another fantastic page from you...love all the bright colors! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, vervelend te lezen dat je je niet lekker voelt en dat Saartje overleden is...
    Gelukkig heb je ook nog positief nieuws; je LO!! Ik vind dit écht een geweldige uitwerking van de schets!!!! De rode accentjes.... wauw!!En die "oude" foto's... zoooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie LO heb je weer gemaakt, Mirjam!!
    Heerlijk al die misting en de frames die net 'out of the box' zijn geplaatst!
    Wat een leuke foto`s heb je gebruikt :)

    Heel veel beterschap en sterkte met het verlies van Saartje!

    Liefs Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, geweldige layout Mirjam! Super leuke foto's en de kleuren zijn zo gaaf! Mooi ook al die frames!
    Ik hoop dat je je snel wat beter voelt Mirjam! Doe het rustig aan, je hebt ook wel heel veel voor je kiezen!Rust goed uit meis!
    Zo jammer van Saartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige layout heb je met de sketch gemaakt!! De frames vind ik super!!! Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt. Zo rot als een huisdier overlijdt..... Sterkte!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...