maandag 21 juni 2010

scrapping the music...

Gisteren heb ik weer zitten scrappen...ik heb een lo gemaakt voor de challenge van Scrapping the music...met deze week het nummer 'father and friend' van Alain Clark....prachtig nummer!
Ik heb een foto gebruikt waar ik samen met mijn vader opsta...heeeel lang geleden:).....

Yesterday I have scrapt again...and I have made a lo for the challenge of Scrapping the music...with this week the song 'father and friend' from Alain Clark...beautiful song!
On this lo I have used a photo of my dad and I...long,long ago:).....

"I want to tell you that I love you very much"


















On the lo you see also a journaling.....it's a copy of a page from my 'poesie album'...the page my father wrote for me....I still love to read it sometimes...it's a rhyme made by himself and so cute I think (sorry I can't translate it) and I love his handwriting!.......











Vandaag is het de eerste dag van de zomer....en het is vandaag ook weer mooi weer, met nog beter weer in het vooruitzicht! Heerlijk! Ik heb nu ook vakantie, drie weken en eigenlijk zouden Richard en ik al op vakantie zijn. Maar we hebben besloten dat we pas volgend weekend weggaan, eerst moet mijn vader de operatie achter de rug hebben. We gaan dan ook maar een week weg met de camper, maar dat is niet erg....de gezondheid van mijn vader is belangrijker!
We zijn van plan om eerst een paar dagen naar zuid-Limburg te gaan en daarna misschien nog naar de Eifel in Duitsland. Als het moet dan zijn we ook zo weer thuis, maar toch even lekker weg om te ontspannen.

Today it's the first day of the Summer...and it's nice weather overhere, with more nice summer day's to come this week! I love it!
I have my summer vacation now, for three weeks and Richard and I had planned our camper-vacation these two weeks...but because of my fathers operation this Thursday, we have decided to go next weekend for an one week holiday. I want to see my dad after the operation, to see that he's is alright...my fathers health is ofcourse much more important than our vacation!
We want to go for some day's to Limburg, the south part of the Netherlands and maybe for some day's to the Eifel in Germany. I'm looking forward to go away for some day's, to relax!


Before I leave I want to thank Peggy for this award.......the sunshine award....


















Thank you sweetie:):):).......
.....and I want to pass this award to all of you who always leave happy, lovely and sympathetic comments on my posts....so if you don't have this award yet then it's yours:):):)

Have a nice week!!!

11 opmerkingen:

  1. Ik vind je lay-out prachtig!! En ooooh... wat fijn om er 'n tekstje uit je poezie-album bij te doen, hihi, grappig!!!! Ik heb m'n oude poezie-albums ook nog, steeds fijn om eens in terug te kijken!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really sweet. How lucky that he wrote in a journal for you. My mom always kept baby books with our pics and info in, but dad never wrote in them!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief, de layout zowel als het gedichtje!! Het roept bij mij herinneringen op... ik kan nog steeds letterlijk zeggen wat mijn papa schreef in mijn poezie toen ik een jaar of 10 was. Het waren maar een paar woorden (die wel alles zeiden, nl. "wees steeds mij na, gegroet, je pa") Veel sterkte donderdag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een mooie layout. Wat een prachtig idee om de pagina uit je poesie album te gebruiken. Ik vind het heel bijzonder dat je vader daar in geschreven heeft, en dan ook nog zo'n mooi zelfgeschreven gedicht.
    Alvast heel veel sterkte donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful! Enjoy the nice weather!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awww...what a great memory to scrap Mirjam! I love that you have something handwritten by your dad...that's a treasure!

    I'm rooting for your dad my friend! Take care and be happy! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker he, goed weer in je vakantie.
    Deze week heb ik ook nog vrij en dan is mijn vakantie alweer voorbij :(
    Maar het weer heeft in ieder geval meegezeten!

    Je Layout is weer zo leuk geworden, erg origineel om het poesie versje te verwerken op je pagina!

    Hopelijk verloopt de operatie goed voor je vader.

    Fijne week, groetjes Viv

    ps; leuke houten achtergrond ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow..je layout is fantastisch Mirjam!Hele mooie foto en dat je er een poesie album bladzijde in hebt verwerkt..geniaal en zo lief!
    Wat een speciale layout!
    Heel veel sterkte, hopelijk gaat de operatie goed en geniet ook van je vakantie!!Het wordt in elk geval mooi weer!
    Bedankt voor het meedoen met STM!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhhhhhhhhhhhh I loveeeeeeeeeeee this Mirjam!!! I love love love that photo and the trees!!! And YAY for the award!! Thanks soooooooooooooooooooo much for playing along with Scrapping the Music! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love, love, love this layout!!! Great job! Thanks for playing along with us at STM!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love, love, love your layout!!! absolutely awesome work!!!! Thanks for joining in the fun at STM!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...