woensdag 18 november 2009

a stormy day......

Outside it's raining and stormy wether and I'm happy that I only had to leave the house this morning for some shopping and the rest of the day I stayed cosy inside the house. I did clean the house, some scrapping and I have called my mom.....she's still in the hospital , she feels much better and she don't have an infusion anymore. Tomorrow she will have a ct-scan and Friday they'll begin with the new chemo therapy. And when she still feels 'ok', then she can go home Saturday. I hope so!!!

Buiten is het stormachtig weer en ik ben blij dat ik alleen maar vanmorgen even uit huis moest voor een paar boodschappen. En de rest van de dag ben ik lekker binnen gebleven. Ik heb schoon gemaakt in huis (was wel nodig), vanmiddag zitten scrappen en ik heb mijn moeder gebeld..... ze ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar voelt zich gelukkig al een heel stuk beter en ze heeft inmiddels ook geen infuus meer nodig. Morgen krijgt ze een ct-scan en vrijdag willen ze weer gaan beginnen met een nieuwe reeks van chemo's. En als ze zich daarna 'ok' voelt mag ze zaterdag naar huis. Ik hoop dat dat gaat lukken!!!

This page I made today... it's for the challenge of Scrapping out Loud.... this time you have to use numbers on your page...........

who: ME , age: 5.... (I have used also the word of the week "age")


Last Sunday my friend Anne-wil came over and ofcourse we stayed in my scraproom:) We made a board for postcards or pictures or what you like.... we want to use it for the received x-mas cards....

Afgelopen zondag is Anne-wil bij ons en natuurlijk hebben we de tijd doorgebracht in mijn scrapkamer:) We hebben een memo/kaarten bord gemaakt..........

...we had a lot of fun and eaten some yummy chocolat -'pepernoten'..... Last Saturday "Sinterklaas"(almost the same as Santa with x-mas) arrived the country, so I couldn't resist it to buy 'pepernoten'!

...het was een super gezellig middag en we hebben heerlijke chocolade-pepernoten gegeten, daar is nu wel weer tijd voor!

...this one made by Anne-wil.....

....and this one made by me...

.....And because I want to give my nieces and nephews something handmade for 'Sinterklaas' (5 dec).... I want to make also one for each of them:) I have finished already 3 and have to make another 3 (well it's not so funny anymore to make it;);)

.....En natuurlijk wil ik met Sinterklaas ook een zelfgemaakt kadootje geven aan mijn nichtjes en neefjes... dus wil ik voor hun ook een memobord gaan maken....ik heb er inmiddels al 3 af en moet er nu nog 3 maken (het leuke van het maken is er nu wel een beetje van af;);)




To finish...some happy news....I'm one of the winners of the last challenge of 'These are a few of my Favorite things'(with the Norway 2-page's)..... and I won the super prize donated by DT member Hanneke!
En als laatste nog leuk nieuws.... ik ben een van de winnaars van de laatste challenge van 'TAAFOMFT'....en ik heb de super prijs gewonnen van DT lid Hanneke!

5 opmerkingen:

  1. You absolutely rocked this one girl!!! Love love love the way you did this one!!!! The numbers...the word of the week!!! Wow, just gorgeous!!!! THanks for joining us~~!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh I almost forgot, Fantastic Boards!!!! what a cool idea for xmas cards!!! I may give this one a try!!! Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay for mom! :)

    You were a cutie at 5! Love the bright colors...sassy ;)

    Those boards are fabulous! And congrats on winning at TAAFOMFT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirjam,
    Goed zeg dat het er al is, sneller dan ok dacht!! Wat een leuk LO, en die borden zijn echt geweldig!!
    Fijn weekend, gelukkig stormt het niet meer zo erg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat het beter gaat met je moeder! Wens ze maar sterkte met de chemo... je kaartenborden zien er heel mooi uit. Ja, als je er veel maakt wordt het een beetje productiewerk natuurlijk, maar ze mogen er zijn! En gefeliciteerd met TAAFOMFT! Verdiend gewonnen, want je layout was fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...