zaterdag 17 oktober 2009

home alone......and scrapping out loud!

This morning Richard leave us (me and my cats) for a week...he's to Austria (again?yes again)for a wild water kayak week with the kayak club "de Dolfijnen"(the dolphins)....so I'm home alone and when I'm honest, I love to have some day's for myself:):) So I planned to scrap, scrap and scrap these day's...and here is my first of today...........I made it for the challenge of Scrapping out Loud! This time you have to use naked chipboard.....

Vanmorgen heeft Richard ons (ik en de katten) verlaten voor een week...hij is naar Oostenrijk (alweer? ja, alweer) voor een week wild water varen met de kanovereniging "de Dolfijnen" ... dus ik ben "home alone" en als ik eerlijk ben vind ik het heerlijk een paar dagen voor mijzelf:):) Ik ben dan ook van plan om veel te gaan scrappen de komende dagen...en dit is mijn eerste lo van vandaag...Ik heb deze lo voor Scrapping out Loud! gemaakt, deze keer moest je kaal chipboard gebruiken

Badderen = bathing.....a picture of me of 1976:)

naked chipboard title....

some handstitching...




Some minutes ago Richard called me that they arrived in Imst in Austria...they had alot of rain on their way and in Imst it was beginning to snow...so they will have a cold kayak week,brrrr!!! I'm happy they arrived save and I hope they will have a fantastic time!!! And I'll have some fantastic day's here in my scraproom with my furryfriends:)

Have a nice weekend!!!


Richard heeft net gebeld dat ze in Imst aangekomen zijn...ze hebben veel regen onderweg gehad en in Imst was het gaan sneeuwen...dus ze zullen een koude kano week hebben, brrrr!!! Ik ben blij dat ze goed aangekomen zijn en ik hoop dat ze een fantastische week zullen hebben!!! En ik een paar fantastische dagen hier in mijn scrapkamer met mijn kattenbeesten:)

Prettig weekend!!!

3 opmerkingen:

  1. Prachtig Mirjam!
    Super met de spray inkt en je design is heel erg mooi!!Die oude foto's zijn mooi hé?Wow,dat handgestikte is geweldig..wat een werk!
    Geniet lekker van het huis voor je alleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is lovely work Mirjam! Love the colors, the misting, the stitching, the papers...And what great use of the naked chipboard! Have a great weekend of scrapping!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this is such a fantastic pg...really mirjam it is one of my favs of yours..the stitching, the papers, the chipboard, the colors....just magnificent! thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...