woensdag 8 juli 2009

mijn eerste kaart....

Een paar weken geleden las ik in het blad Flow over Postcrossing.com. Je kan dan kaarten sturen en ontvangen van mensen over de hele wereld en dat vond ik echt weer iets voor mij(want wat is er leuker dan regelmatig leuke post te ontvangen)......dus heb ik mij ingeschreven en een paar kaarten verstuurd. Van 3 mensen heb ik al bericht gekregen dat zij mijn kaart ontvangen hebben (dan registreren zij deze op de site en zo krijgen anderen weer mijn adres) En vandaag heb ik mijn eerste kaart ontvangen......
....een leuke sweet&colorful duck-kaart van Krissi uit Oostenrijk. Dus vanaf nu ligt er regelmatig leuke post op de mat!
Vandaag gaat mam door de scan, om te kijken wat de chemokuren gedaan hebben. Laten we hopen dat er verbetering te zien is!!!!!!!! De uitslag krijgt ze pas over een paar weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...