woensdag 3 juni 2009

zielig poesje

Wij hebben een heeeeeel zielig poesje thuis. Guusje is vandaag gesteriliseerd en loopt nu nog wat dronken door huis, ze heeft geen controle over haar achter poten en heeft nog grote pupillen. Zooo zielig :)


Over 10 dagen moet ze nog even terug naar de dierenarts voor wondcontrole en dan mag ze van ons naar buiten. Ik ben benieuwd of ze de tuin uit durft, of dat ze net zo bang als Meesje is. Stiekem hoop ik van wel, dan blijven ze mooi in de buurt en kan er niks met ze gebeuren.

Er is weer een nieuwe sketch van CreativeScrappers............

......en dit is wat ik er van heb gemaakt..........

My little cutie, Guusje....

Mam moest vandaag weer voor een chemokuur naar het ziekenhuis, dus lag er ook weer een kaartje van mij in de bus.........
Ze zijn ook bij de oncoloog geweest en de tumor marken waren iets gestegen. Toen ik dat hoorde dacht ik gelijk "SHIT,nee he!". Maar volgens de oncoloog moeten wij daar niet zo naar kijken. En de tumormarken zijn nog steeds erg laag.
Over twee weken krijgt mam de laatste chemo van deze kuur en dan weer vier weken later gaat ze in de ct-scan om te kijken hoe het er dan in haar buik uit ziet.
Guusje springt nu net op de tafel en komt knorrend bij mij zitten, ze begint dus al weer aardig op te knappen. Mijn kleine poepie!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...