zondag 7 juni 2009

familiedag en scrappies

Gisteren familiedag gehad. Ik ben helemaal niet zo'n mens die graag naar feesten en partijen gaat, maar ik heb het gisteren erg naar mijn zin gehad (Richard trouwens ook). En om mam en pap te zien genieten, dan is mijn dag al goed......pap heeft accordeon zitten spelen en mam met een paar andere familieleden er achteraan met sambaballen en tringeltrangel dingen, fantastisch! Het weer zat gelukkig ook mee, we hebben de hele dag buiten kunnen zitten en de kinderen ook lekker in de tuin gespeeld.
En ja toen werd het avond en moest ik naar huis rijden...... :( .................Het eerste stuk ging het een beetje mis, de gps stuurde ons de verkeerde kant op en Richard zat te telefoneren terwijl hij ook op zou letten waar we naar toe moesten.....dus ik werd laaiend op hem... Anne-wil en Niels (Richard had hun aan de telefoon) konden meegenieten (schaam,schaam)hahaahha!
De rest van de rit ging het gelukkig wel goed, maar ik werd vanmorgen wel met spierpijn wakker door verkrampt achter het stuur te hebben gezeten. Maar goed ik heb het weer overleefd;)

Vanmorgen heb ik nog weer zitten scrappen. Ik wou meedoen met de challenge van Scrapping the Boy's. Dit keer een layout over 'boy's and their toy's'. Ik vind 'em leuk geworden, maar kwam erachter dat ik vergeten was de verplichte kleuren te gebruiken...dus stuur ik 'em maar niet door naar de challenge blog.......


Deze heb ik een tijdje geleden gemaakt voor een challenge van Creative Scrappers, maar nog niet op mijn blog gezet............
Naast het scrappen over de katten, scrap ik ook wel erg veel met foto's van Jurre. Ik heb ook veel foto's van hem en aankomend weekend komt hij weer bij ons logeren, dus dan kan ik weer nieuwe foto's van hem maken. Dan kan ik voorlopig weer een tijdje vooruit:) (ik heb nog dozen vol met foto's die liggen te wachten)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...