donderdag 9 april 2009

paasweekend




Morgen gaan we naar Friesland. Heerlijk vier dagen met z'n tienen naar Nijemirdum in het Gaasterland (mam&pap, zus&zwager met de kids en Rich&ik) Daar hebben we twee huisjes gehuurd bij melkvee boerderij de Bekedamster .
Vandaag alles ingepakt en natuurlijk ook wat om te frobelen.... vilt en wat verschillende kleuren garen en ik vermaak mij wel!
Vanavond naar het bruiloftfeest van een collega van Richard, morgenochtend lekker uitslapen en dan de boel in de camper, kano's opladen bij de kanovereniging en op naar Friesland! Joepieeeee heb er echt zin in!

Vanmiddag heb ik weer eens in een Poeziealbum geschreven.....voor een cliente van mijn werk. Dat was erg lang geleden, maar zo leuk om te doen!
Op internet kwam ik dit leuke versje tegen, dat ik gebruikt heb...

ROOD is de kleur van de liefde
en GEEL van de vrolijke zon
GROEN is de hoop van het voorjaar
dat de winterse kou overwon
BLAUW is de kleur van de hemel
en daarom speciaal voor jou
schrijf ik hier nu dit versje....
in ROOD, GEEL, GROEN en BLAUW

Het nieuwe woord voor de OLW challenge is "NO".........ik heb nog niet echt een idee wat ik ermee zal gaan doen, maar het zit wel de hele dag in mijn hoofd. Zelfs vannacht was ik er mee bezig en kon maar niet in slaap komen.....leuk he zo'n hobby :) Misschien kom ik tijdens dit weekend wel op een leuk idee.


Vrolijke Paasdagen !!!!!!!!!!!!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...