zaterdag 4 april 2009

logeerweekend

Het is weer weekend en Jurre is bij ons aan het logeren. Vanmorgen zijn we allebei druk bezig geweest met textiel............

Jurre heeft een ster met naald en draad versierd met strijkkralen.......

En ik heb voor hem een knikkerzak gemaakt. Ik heb van een oude broek van Richard de kontzak gebruikt en op de streepstof genaaid. De sterretjes en letters zijn van leer en het katje heb ik uit een lapjestof met katten geknipt en op de knikkerzak genaaid. Ik vind zelf de knikkerzak helemaal super geworden en Jurre vindt ´em VET :)


Vanmiddag heeft Jurre nog lekker buiten gespeeld met kinderen uit de buurt. En hij heeft mee gewerkt aan mijn fotografie opdrachten. Ik moest foto´s maken van bewegende beelden. Jurre racete heen en weer op zijn step terwijl ik foto´s van hem maakte. PPfffff dat was niet makkelijk. De foto´s zijn ook niet super geworden, maar na vele malen heen en weer te hebben gestept was Jurre het ook wel zat.......en ik ook :)
Nu ligt hij uitgeteld op de bank tv te kijken en kan ik even mooi mijn blog bijwerken.

Richard is de hele dag weer bezig met de camper. Hij maakt een gastank onder de camper en een rek achter op de camper, zodat de motor mee op vakantie kan. Over drie weken is het al zo ver..................heerlijk twee weken op vakantie, heb er echt zin in!

Gisteren is mijn pakketje uit Amerika gekomen.........de prijs die ik gewonnen heb met OneLittleWord . Deze stempels heb ik uitgezocht bij PurpleOnionDesigns........
Ik ben er echt SUPER blij mee!
Nog even een foto van een kaart die ik voor mam gemaakt heb. Vorige week heeft ze weer een chemo kuur gehad en dan stuur ik altijd een kaartje om haar sterkte te wensen..............


Zo ik stop er voor nu weer mee, want Jurre wil ook graag weer aandacht van zijn tante...het is ook zo´n lief knulletje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...