donderdag 23 april 2009

creative scrappers sketch#48

Here's take on the challenge of CreativeScrappers .....


I have made a layout with a picture of my 7 years old nephew Jurre.....
When he staying some day's with us, we have a lot of fun!

"You make me SMILE!"
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is mijn laatste bericht voordat Rich en ik op vakantie gaan....vanmorgen heb ik de camper ingepakt, in huis opgeruimd, wasjes gedraaid....morgen nog even een paar boodshappen doen en de laatste spulllen bij elkaar pakken en dan vertrekken we morgenavond richting Frankrijk!
Ik heb zoooo veel zin om weg te gaan, maar ik moet het wel twee weken zonder scrappen doen :0...............ik was eerst van plan om wat scrap spullen mee te nemen, maar dan wil ik weer veel te veel meenemen en daar hebben we geen ruimte meer voor over in de camper. Dus ik heb het maar bij wat handwerkspulletjes gehouden.
Gisteravond zag ik weer super leuke nieuwe challenges en ik loop weer met allerlei ideeen in mijn hoofd.....dus misschien als ik vanavond uit mijn werk kom dat ik het dan niet kan laten om nog even wat te gaan scrappen...hoezo verslaafd? :D
Ik moet er vandoor.............moet zo weer naar mijn werk.............tot over twee weken!
Liefs van mij!

1 opmerking:

  1. I did this sketch too, great job, like the cute little bird in the branch... by the way I think something happend with the people in Creative Scrappers, they have plan lots of things for the b-day bash and I don't see any new post and I don't think they have look this or mine LO.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...