zondag 29 maart 2009

zomertijd

De zomertijd is weer begonnen! Heerlijk dat het weer langer licht is 'savonds!

Omdat ik de OLW challenge gewonnen heb, mag ik voor 50 dollar shoppen bij PurpleOnionDesigns. Dit is een online stempelwinkel. En dat heb ik vanavond gedaan, super mooie stempels uitgezocht!
De nieuwe challenge is "ready". Ik heb er "ready for a hug" van gemaakt. De foto is gemaakt afgelopen september in de Achterhoek tijdens een spelletje boerengolf. Ik vind het zo'n schattige foto!


Vrijdagavond heeft Lotte bij ons gelogeerd. We hebben samen naar X-factor gekeken en dat vond ze natuurlijk helemaal geweldig! Het was wel een beetje laat geworden, maar dat moet toch af en toe kunnen als ze bij haar tante is. Zaterdag zijn we samen op de fiets naar de markt geweest. Lotte kan al op mijn oude fiets fietsen! En ze is al bijna even groot als ik....nou ja dat is natuurlijk niet zo raar, omdat ik maar 1,55m ben. Maar het is toch wel even wennen...dat je kleine nichtje van 10 je voorbij groeit :)
'sMiddags hebben we zitten knutselen op zolder en Lotte heeft haar eerste scrap layout gemaakt....

Ook nog een paar uurtjes op de verjaardag van schoonzus geweest. En 'savonds is Lotte weer opgehaald door de hele familie (Esther, Leo, Jurre, Patrick en Nathalie)

Vandaag had ik een dagdienst en moest om 9 uur beginnen, maar door het begin van de zomertijd eigenlijk om 8 uur. En omdat ik totaal geen ochtendmens ben en gisteravond te laat naar ben gegaan (en toen de wekker nog een uur vooruit moest zetten, dus nog later) kwam ik vanmorgen toch wel moeilijk opgang. Maar gelukkig houden de clienten van de woonvorm waar ik werk ook van ergggggg lang uitslapen. Om 11 uur kwam pas de eerste een kopje koffie drinken, dus kon ik rustig wakker worden in het eetcafe met krant en kopje thee.
'sMiddags heb ik samen met een client vilten vogeltjes gemaakt, was erg gezellig. En morgenavond gaan we er weer mee verder. Wat een heerlijke baan heb ik toch!

Als laatste nog even een fotootje van mijn Meesje...hij lag vanavond zo gezellig naast de laptop tussen de snoeren te snorren en af en toe gaf hij mij even een koppie............'t is een schatje!

Welterusten!

1 opmerking:

  1. Hoi Mees
    Dus jij kan ook al laptoppen,
    Ik zit ook regelmatig bij de computer te wachten op mail, maar die zijn alleen bestemd voor mijn baasje.
    Misschien wil jij me wel mailen?
    Gr Youp

    ps ik kan je helaas niet laten zien dat ik bij de laptop lig
    Vraag eens aan je baasje of dat kan?!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...