woensdag 11 maart 2009

klik,flits,flits...

Gisteren is de winnaar van de OLW challenge "see" bekend gemaakt. De winnares heeft een super , colorful en funny boekje gemaakt......zie http://www.onelittleword.typepad.com/ Vanaf vandaag staat de nieuwe challenge op OLW. Dit keer met het woord "real". Ik heb al wat ideeen in mijn hoofd, maar of het wat wordt?

Vorige week zijn zus en ik voor het eerst naar fotografiecursus geweest. Was super leuk! Maar we keken elkaar regelmatig aan van "snappen wij dit?" "Nee, dit snappen wij niet!" Al gelijk zoveel informatie over diafragma's en sluitertijden. Maar dat krijgen we vast wel onder de knie.
We hebben vijf opdrachten gekregen voor de volgende keer. Afgelopen weekend heb ik al een paar opdrachten gemaakt. Met Jurre als proefpersoon voor de portretfoto's :)
We zijn met z'n tweeen naar de skatebaan geweest en daar heb ik zo'n 80 (!) foto's gemaakt. Hahaha, Jurre kan voorlopig vast geen camera meer zien.
Maar er zitten super leuke plaatjes bij.....van een voetballende Jurre op de skatebaan, guitige van een lachende Jurre zonder voortanden :) en van een stoer kijkende Jurre.
















"Maak een creatieve foto van een gebouw" is ook een van de opdrachten. En daar heb ik ook al mee geoefend.........


Het strakke gebouw en de heg ervoor vind ik wel een mooi contrast. En de wolken die je in het glas ziet geven ook een leuk effect.

Volgende week dinsdag ga ik met met Esther op pad om foto's te maken, dus dan oefen ik nog even door.




Zaterdag heeft Jurre afgezwommen voor zijn B-diploma. Wat kan dat kind relaxt en snel zwemmen! Hij zweefde door het water. Ik ben super trots op mijn neefje!


Maandagavond ben ik gelijk aan de slag gegaan met de foto's van Jurre. En als ik eenmaal aan het scrappen ben dan vergeet ik alles om mij heen en ook de tijd.............tot half twee snachts doorgegaan...oeps! Ik had die avond ook tot half tien gewerkt en smiddags met een collega sollicitatiegesprekken gevoerd, ik was misschien nog wel zenuwachtiger dan de sollicitanten ;). Dus klaarwakker!

vet cool

STOER
spiegeltje,spiegeltje aan de wand....
knuffel therapie

Als laatste nog even een kiekje van mijn kattenbeesten...zijn het geen schatjes van een katjes?
Till next time!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...